Leuke uitdaging!

Op de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenges die ik mee met mijn kaart. 

Hier vind je mijn kaart op Facebook en uiteraard heb ik ook een foto ervan! 


Ik heb deze kaart gemaakt met cardstock van 15 x 21 wat ongeveer gelijk is aan A5 formaat. 

Deze dubbelgevouwen uiteraard anders is het geen kaart maar meer een label. 

Het achtergrondpapiertje met de hartjes is een blok van de Action (toen deze nog open was)

Het venster/ kader heb ik gemaakt met de roze papiertjes uit het blok van: My Favorite Things Watercolor Wash 6x6 Inch Paper Pack die op dit moment overal is uitverkocht! 


Het venster heb ik gesneden met mijn snij/ril apparaat. Daarna opgeplakt.

De koala is een digitale stempel van lalaland en te bestellen op: Koala with Heart (lalalandcrafts.com)

De koala heb ik zelf ingekleurd met Spectrum-Noir stiften. 

Wil je meer weten? Stel je vragen gerust! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Over mij