Over mij

Hallo lieve mensen, 

Het is een tijdje geleden dat ik een blog heb gehad dus we starten even opnieuw! 

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen! 

👈 Dit ben ik en hier zit ik op de rotsen van de Dörenther klippen. 
Een supermooi stukje natuur niet ver over de grens van Duitsland. 

Even de natuur in is waar ik buiten mijn passie voor kaarten maken het meest van hou. Ik vind het leuk om nieuwe gebieden te ontdekken en te zien. 

In 2018 ben ik mijn eigen Etsy shop gestart, eigenlijk wist ik toen nog niks van hoe het zou gaan lopen. Gelukkig krijg ik steeds meer naamsbekendheid en komen er mensen graag terug. Hier ben ik natuurlijk heel erg blij mee!



Kaarten maken is altijd al mijn ding geweest mijn moeder deed dit vroeger ook en zo ben ik erin gerold. In 2018 besloot ik mijn kaarten online te zetten en ging ik mee doen aan challenges. Daarbij had ik toen des tijds ook een blog maar die hield ik niet zo goed bij. (Sorry daarvoor) 

Dit jaar doe ik mee aan verschillende challenges en zal ik een aantal kaarten hiervan op mijn blog ook zetten. 

Ik denk dat ik nu wel genoeg over mijzelf heb verteld. 

Willen jullie mij bereiken of specifieke vragen hebben kunnen jullie mijn mailen op:
kirshacrafts@gmail.com

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Leuke uitdaging!